2.2.10

CIPHER


Det her er rimelig awesome!
Damjan Stankovic er designere bag disse glas. Når der ikke er noget i, er det bare et glas med random farver/møsnter. Så snart der bliver hældt noget i glasset, står det i pixelsne, hvilken drik der er i. Skide smart! Jeg synes det er en voldsomt fed idé, for SÅ tilfældigt er farverne jo ikke sat på. ALTSÅ.. hvis man fx hælder mælk i glasset, er farverne oragniseret sådan, at den hvide farve er fremtrædende ET sted, så der kommer til at stå "MILK" - jeg er fascineret.
Jeg kan dog ikke helt finde ud af, om jeg synes de er fede - rent æstetisk. Det er nok en love/hate thing og jeg har ikke valgt side endnu.

2 kommentarer:

  1. Og hvor kan man så erhverve sig disse seje glas? Og til hvilken pris?

    SvarSlet
  2. Det kan jeg faktisk ikke svare dig på. På designerens hjemmeside står der "Phase:Concept, Visual prototype" så tror ikke de er fremme endnu. MEN kunne være fedt, hvis de blev produceret på et tidspunkt.

    SvarSlet