10.2.10

CPHFW - onsdag



Så er det blevet onsdag, og jeg er reaaaaady til at arbejde 9 fantastiske timer på rådhuset. I dag står den på kun to shows.
Klokken 15:00 gælder det Kopenhagen Fur. Egentlig er jeg slet slet ikke til det med ægte pels, men jeg synes det er enormt pænt (og fake fur gør det ret godt! dét går jeg ind for til gengæld). Alligevel glæder jeg mig ret meget til at se, hvad der kommer på catwalken (og forhåbentlig får jeg lov til at kigge lidt). På den anden side, er det jeg har set på deres hjemmeside faktisk ret fedt. Det øverste billede er fra et Haute Couture show fa 2008 - flot stykke tøj, faktisk.
Klokken 20:00 er det Rützou der er på. Det glæder jeg mig faktisk også rigtig meget til, da jeg generelt godt kan lide deres tøj. Det er ret enkelt og elegant - meget dansk. Jeg fandt også et citat fra en af (de to) designere bag Rützou, som jeg synes er brilliant - "The designs are less about impressing others, and more about expressing yourself" (om deres design). (billedet er forresten fra deres kollektion til ss10)
Nu skriver jeg jo om, hvor meget jeg glæder mig bla bla bla. Det gør jeg selvfølgelig, men håber håber virkelig på, at jeg får lov til at smugkigge lidt til selve catwalken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar